Äntligen hemma..

Denna dagen har varit lång & lite stressig. Började iofs inte förrän 9.30 men sen har det varit fullt ös. Sista barnet gick vid 17.15 & sen förbereddes det inför föräldrarmötet som började kl 18. Det gick enligt planerna och på vägen hem körde jag inom stallet & kvällsfodrade. Det är så svårt att veta hur man ska göra med täcke nu, vet inte vad Loppan ska ha. Behöver ju kunna ha samma dag & natt eftersom jag ibland börjar jobba 6.15.. Nu kändes hon varm under täcket, regnar det blir det kallt... skiner solen blir det alldeles för varmt. Hon dricker mer sen jag la på täcket också, är det alldeles för varmt då? Fläktarna går i stallet om nätterna så det blir aldrig sådär instängt & kvavt..
Imorrn ska jag & Loppan träna för Ninni. Det ska bli roligt! =D Hoppas att hon funkar lika bra som hon har gjort senaste tiden.
Annars händer det inte så mycket... inget nytt.
Undrar varför jag inte skriver så ofta... kan kanske bero på att det inte finns något att skriva om.

Tjing tjong allihopa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma

Var inne och läste lite. Är ledig idag på fm.

Jag ringer ikväll efter jobbet Kram kram kram

2009-10-23 @ 08:32:45
Postat av: Johanna

Hej du Jenny!

Lange sen vi sags, som vanligt!! Hur gar det med din blogguppdatering?? Hihi!! Hoppas allt ar bra!

Kram!

2009-11-11 @ 14:47:50
URL: http://znowstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0