Denna dagen....

Idag började dagen med att jag longerade min.....

sen stack jag & Henrik iväg till......
karta till ölandsstuga som uthyres för 3000 kr i veckan av Ronny Polback

...& körde som ni kanske förstår över.......
Ölandsbron.
Vi åkte till en......
Sola och bada på sandstranden i Tranviken 
där vi solade & kollade på.....

Sen köpte Henrik en.........

& jag en.........


Därefter åkte vi till.........

& köpte......
SARALISA Metervara
& en.........
KNUBBIG Bordslampa
& lite annat smått & gott =D
Sen.......

vi till stallet & tog in min.....



Godnatt gott folk!!


Kommentarer
Postat av: Carro

HAHA!! Nu är man ju fullt uppdaterad...härligt =)

2009-06-01 @ 19:45:41
Postat av: helena

kul kul hoppas allt är bra!!!Här stressas det inför studenten usch

2009-06-02 @ 21:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0