Ajaj-dag nr 2....

Jaha.. här sitter jag nu, sysslolös.. Svårt att hitta på något att göra i det här tillståndet. Ska försöka mig på att måla lite hos Annie & Joakim efter lunch och sen ska vi förbereda inför tävlingarna i stallet i eftermiddag/kväll... känns dumt att inte ens kunna hjälpa till att sätta upp dressyrstaketen.. men det finns säkert något för mig också.
Igår följde jag med Henrik till Gredeby, kom på den smarta idén att jag kunde kasta bollar till hundarna ute på tomten men när söta lilla Frasse blev lite ivrig hoppade han upp på min mage.. inte bra, gjorde lite mer ont sen =S Men ingen större skada skedd.. =) Åkte en sväng till Annie & Joakims tomt/hus & kollade in aktiviterna där. Testade & måla & det funkade ganska okej =) Sen körde jag till stallet, Erika red Loppan i paddocken och det gick jättebra. Idag ska de rida ut i skogen... jag vill också! Vi stack bort till gräsbanan en sväng & kollade på hoppträningen för Jana, sen var det kvällen =)

Funderar på att sjukskriva mig, hörde att man kunde det.. spara semesterdagarna, det hade inte varit fel alls.. Får ringa exp på måndag & fråga hur jag gör, har ju inte tillgång till det systemet från hemmadatorn.

Jaja, här kommer några bilder från vår härliga utflykt i onsdags!

Jag, Matilda, Anna & Moritz


Soligt, men inte jättevarmt


Anna i min våtdräkt, nu ska det åkas wakeboard!


Det var lite knepigt att komma upp


Men bitvis gick det riktigt bra!


Moritz gjorde några försök och han kom också upp, fångades inte på bild bara


Min tur!


Henrik flyyyger över vågorna!


Henrik vänder sig i farten.. minns inte vad det heter men vi kallar det numera
för en Juanita =D


Fikadax! Moritz, Anna, Matilda och Atlas


Björn över vågorna


Susse gör några hopp också


Henrik provar wakeskate, den sitter alltså inte fast på fötterna..


...och nu, vattenskidor! Världens sötaste Henrikoo!


Henrik på en skida


Där är den! Den farliga raketen... "Triple rocket"


Ha det bra! Kramar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härliga bilder. Vilka friskusar ni är.

2009-09-08 @ 13:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0