En liten uppdatering bara...

Hej!
Tack för alla kommentarer om köket! Vi är mycket nöjda med tanke på vår budget som låg på 1000-1500 kr ungefär.. Tycker faktiskt förändringen blev stor för ganska lite pengar =)
För tillfället är jag ganska krasslig... & ja, jag har ätit ipren =D Har kännt hela veckan att något har varit på G men har nog lyckats hålla tillbaka det genom & sova mycket men i onsdags hade jag jätteont i halsen, igår var jag nog lite febrig & hes, idag är jag bara väldigt hes & förkyld.. Imorrn är jag frisk... =D
På jobbet går det just nu någon slags epidemi... Personalen är hemma för att de är sjuka, för att deras barn är sjuka eller för något annat. Funkar ändå hyffsat bra, tycker att vi har lyckats lösa det på bästa vis. I onsdags på vårt husmöte blev det klart att jag går in & jobbar på småbarnsavdelningen när Sofie ska hem & föda barn om några veckor/dagar =) Hoppas att det blir bra! Jag har för några veckor sedan blivit utsedd till dagisets favoritfröken av en liten flicka på småbarnsavdelningen & jag känner mig väldigt smickrad. Så det blir nog roligt att jobba med de små ett tag.
Loppan är nu något mer civiliserad än förut. Hon sköter sig bra när hon går in från hagen & är mycket duktig när jag rider...själv i ridhuset. Så fort någon annan kommer in så blir hon sååå nyfiken på vem det är, om det är någon hon känner eller om det kanske är någon hon INTE känner... =D Ska försöka träna bort det..
Annars är det ganska lugnt i livet. Ska ju till Schweiz om ganska exakt 13 dagar! Det ska bli väldigt roligt!! Har nog aldrig varit mer förväntansfull inför en resa någonsin! Imorrn ska vi in till staun & då ska jag kolla på lite grejer till resan!
Nu börjar snart Let´s Dance! Henrik kommer förhoppningsvis med pizzan snart =D =D

Ha en bra fredagkväll & en trevlig helg!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Helena

Solklart att du blir favoofröken hade aldrig räknat med annat!! här är vi åxå sjuka Julia o Johannes (ng sorts bacill)illa missar första reg i nordhalland imon det var synd där var lite mindre konkurrense än nästa helg i dagstorp men men..bara att bita i.. puss på er!! vill träffas snart..attans att det inte blev gbg horse show.

2009-01-31 @ 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0