Schweiz here we come!

Kan inte fatta att vi äntligen fått tummen ur & ska iväg till Schweiz & åka skidor!! Är sååå glad! Har försökt ragga folk & åka dit med men vet inte riktigt om det togs på allvar..? Det är ju ett stort gäng som ska dít den veckan men det hade ju underlättat om vi var några som kunde samåka & roligt framförallt! 
Har jobbat idag också.. slutade vid fem & körde direkt till stallet. Loppi var lugnare idag, longerade i paddocken för omväxlings skull. Ska rida imorrn tänkte jag & då hoppas jag att hon är LAGOM pigg.
Ikväll har Mats varit här & fixat med någon slags reglering till pannan....hrm, dåligt insatt.. Henrik satt i telefonmöte & Matilda & jag har slappat framför tv:n med Top Model & kladdkaka. På fredag ska vi ses igen, sista kvällen med gänget.... Matilda åker på söndag & jag & Henrik ska till Värnamo i helgen för & fira Sven som fyller 60. Kanske det räcker om vi åker över söndagen... då kan jag följa med ut på lördag.. svårt & välja. Någon träning eller tävling i helgen Gustafsson?
Nu ska jag ta mig en dusch sen är det tack & godnatt för mig.

Kramar


Kommentarer
Postat av: helena

Träning fred em..ingen tävling än.puss

2009-01-14 @ 14:43:42
Postat av: Matildus

Kan inte heller fatta att ni ÄNTLIGEN ska med!!! Blev jätteglad att ni blir kvar över helgen oxå...seperationsångesten börjar närma sig igen.. Men först ska vi ha riktigt riktigt kul på lördag!! Massa puss

2009-01-15 @ 23:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0