Köket

Hej på er kära vänner!
Nu är köket så gott som färdigt. Några lister som ska upp bara. Är verkligen nöjd med resultatet! Skulle gärna byta golv i köket också men det får bli ett senare projekt.
Loppi har blivit motionerad varje dag men ändå är hon mer eller mindre vild... Häromdagen skulle jag ner till ridhuset & longera... hon galopperade dit, var jättestimmig inne i ridhuset & höll på & springa ner mig. Det blåste mycket & Carossa som blivit lämnad själv ute av någon anledning sprang som galning på baksidan av ridhuset. Höll på & inte ta mig därifrån...! Fick gå andra hållet runt stallet & det gick lite bättre. På vägen in från hagen har lilla Lopp fått för sig & dra iväg & gå upp på bakbenen... MIndre populärt hos matte vill jag lova..! Lite jobbigt & behöva vara i stallet både morgon & kväll... Har bytt ut nästan all havre mot krafft Grund nu. Hoppas att det blir lite lugnare framöver. Ska ju snart åka till Schweiz... kan va kul om det funkar med tjejerna som ska ha hand om henne då..

Ny arbetsvecka... känns tungt. Har en väldigt seg vecka med ett par sena kvällar... Lääängtar till skidbacken nuuu!

Ha det bra!! Kramar


Några bilder från renoveringen


Vilken kramp man fick i handen...


Men ojojoj så fint det blev!


Kollakolla!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååå va FINT det blev!!!

2009-01-25 @ 23:13:31
Postat av: Anonym

Det va Matildus som tyckte det!! =)

2009-01-25 @ 23:14:38
Postat av: Juliaaaaa

Riktigt snyggt måste jag säga :D

2009-01-27 @ 22:33:39
Postat av: Anette Fellbo

Jätte fint, vad duktiga ni har varit.

2009-01-28 @ 21:56:11
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com
Postat av: jenny

Tackar tackar!!

2009-01-28 @ 22:49:18
Postat av: Helena

Va duktiga ni är!! Riktigt stiligt!!

2009-01-30 @ 19:04:26
Postat av: Johanna (Dimman)

Wow, jättefint ju!! : )

2009-02-04 @ 11:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0