Var rädda om er!

Idag känner jag mig betydligt bättre på revbensfronten =D Det kan inte vara brutet, en spricka på sin höjd! Kanske kan rida om en vecka iaf... ska bara få tag på en hovslagare =S
Denna veckan har jag gått på sparlåga men jag har hunnit med en del ändå! I söndags träffade vi ett helt gäng med kompisar ute på en ö i skärgården. Jag satt ganska still hela kvällen men flera av de andra provade på wakeboard, vattenskoter och den farliga "raketen"... Henrik hade gjort en jättegod tonfisksallad med ägg och god dressing! Wienerbröd och cookies till efterrätt... =D smarrigt!

Erika har ridit Loppan några gånger. Loppan är i stort behov av en skoning...men hovis har semester såklart. Har inte fått tag på någon annan heller.. Janne hjälpte mig att ta av bakskona efter att hon dragit den ena på sne. Igår fick jag & Erika hjälpas åt att raspa bort de värsta flikarna på hovarna.. ser mindre bra ut. Trodde de skulle hålla för lite ridning i paddocken men icke... Erika red iaf lite i paddocken, barbacka! Loppi har ju även fått lite sadelgjordsskav. De galopperade till och med! Inte dåligt =D Loppan bockade bara lite... =D

I måndags var jag med Henrik i Gredeby & fixade en ram till sovrumsväggen. Fick hjälp av Thomas men häftade fast tyget sen. Åkte & handlade spotlights som ska fästas i en annan anordning ovanför tygtavlan... ska försöka komma ihåg att lägga ut en bild på sovrummet när det är helt klart. Målade på kvistlack igår & antikvit färg idag, tror att vi kan hänga upp det ikväll.

På fredag ska vi på utflykt! Kommer hem lörd kväll. Ska bli kul! Sen är det söndag.... sen måndag & JOBB! Aaaahhhh...! Tror inte att jag är riktigt redo att släppa den härliga semestern än.. Vill ha iaf...3 veckor till! Får inte klaga!! Ska vara glad att jag har ett jobb och att jag är frisk & KAN jobba! Det är ett privilegium! Har en speciell stackars människa i åtanke som nog inte kommer att få uppleva nästa sommar... Det går INTE att FATTA! Sänder en liten tanke och en STOR kram till dig ******

Ha det bra! Var rädda om er och era nära!
Kramar Jenny


Kommentarer
Postat av: Matilda

Usch va rädd jag blir nu...

2009-08-07 @ 21:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0