Händelserika dagar

Hej hej alla vänner!
I lördags var vi i Skillingaryd på släktträff! Det var intressant & roligt! Det var mormors farmor & farfars barn, barnbarn, barnbarns barn osv... Mormors pappa hade 11 syskon & de i sin tur hade väääldigt många barn.... Vi var iaf 130 pers på träffen...
Efter släktträffen åkte vi med hem till mamma & där var Sofia & kusinerna Mira & Ella. Vi åt pizzabullar & sen åkte vi vidare hem.
I söndags var jag i stallet vid 8.30 & red Loppan. Gick jättebra!! Är lite rädd att det ska komma ett bakslag snart, det går för bra för & va sant nästan..! Hoppas Ninni hinner komma & hjälpa oss innan den 9onde när vi har nästa tävling. När Loppan var riden & klar så var det städdag i stallet. Jag städade toaletten.. =/ & logen. Innan jag körde hem åkte vi & kollade var vi ska ha gräsbanan. Mätte ut en 70*30 bana. Blir nog jättebra! Åkte direkt till Annie & Joakims tomt & gick en runda med Annie, Frasse & Nettan. Sen åkte jag hem & tvättade bilen & förberedde för utflykt. Mötte Henrik i Slättanäs & sjösatte båten!! Sen tog vi en tur ut till Helgö med Annie & Ing-Marie & grillade & fikade. Premiären! Jättemysigt!
Idag har jag jobbat, sen blev lilla Lopp skodd. Gick jättebra! Kollade lite på hoppträningen för Camilla & sen hjälpte jag Erika med Lappi.
Imorrn ska jag till tandläkaren.... sen jobba.. sen rida.. sen städa.. Måste hinna göra fint till helgen när vi får besök av Carro & Kenneth från Värnamo!! Ser verkligen fram emot det!! Ska bli jätteroligt!
Nu måste jag nog gå & duscha & sen sova.. Missar min sovmorgon pga tandläkaren... typiskt.

Guten Nacht!

En liten bild från släktträffen! Jag & Henrik, hungriga som vargar... står i kö till maten...


Här kommer Henrik med båten!!


Sjösatt!


Solnedgång =D


Slättanäs skärgård med en hemlig agent i nederkanten....


Vi grillade korvasluringar


Henrik & Annie på klippan centrum.... haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0