Livet som det är just nu....

Bara så ni vet så är min lilla bil alldeles fantastisk! Den gick igenom besiktningen UA även detta året =D Hade tänkt byta upp mig men nu vet jag inte längre.... den är ju billig & den funkar.. Henrik har dragbil så det behöver jag inte heller ha.

Annars rullar allt på som det brukar... Jobbet funkar sisådär tycker jag. Har nog ändrat inställning litegrann & kan tänka mig att söka mig ett annat jobb till hösten. Hellre det än & bli utan jobb i oktober när alla föräldrarlediga är tillbaka. Har hittat en del lärarjobb som låter jätteintressanta! Några på en ny friskola... undrar om det är bra..

Loppan går mycket bättre nu! Hade ju hjälp av Ninni (min räddare i nöden!) & av Angelica. Loppan har inte gått perfekt varje dag men IDAG var hon kanonfin! Så nu vet jag exakt hur jag ska rida i helgen för att hon ska funka på tävlingen den 13onde =D Haha, om det vore så enkelt. Hon är även extremt brunstig för tillfället & varje gång hon ser Rolex i stallet så ställer hon sig & kissar. Tror inte att han ska tävla på samma plats som oss...men får nog kolla upp det för säkerhets skull =D

Har en jättebra vecka då jag slutar tidigt på torsdag (skärtorsdagen) & "missar" min lååånga dag på fredag när vi är lediga =) Ska rida Loppan på fredag fm sen bär det av till Värnamo. Ska på dop på påskafton. Lilla Molly ska döpas. Det ska bli jättetrevligt! Kommer träffa flera gamla klasskamrater & det är alltid lika kul! Henrik ska till Elmia hela helgen men kommer ner till dopet på lördag. Sen är det hem & rida som gäller & packa till tävlingen. Ska bli roligt & se hur lilla Lopp sköter sig. Känns som det kan gå bra (& då menar jag att vi nog kan ta oss igenom programmet...) Nästa tävling är den 9 maj, min födelsedag =) sen tror jag att det var den 21 maj... Tävlar för Värnamo i år & det känns roligt bara det =D

Nu ska jag sova.. känner mig aningens krasslig så det är bäst & vila upp sig ordentligt. Har ont i halsen & är lite illamående... hörde i stallet att Nina som var på samma styrelsemöte som mig igår låg i maginfluensa idag...ajaj!

Over and out
KRAM


Loppan för snart två år sedan, lite mörkare grå än vad hon är nu...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej på dej! ha ha för Värnamo kul då finns det två som rider dressyr jipppiii!! Sök tjänsten på friskolan kanon!! Pratat igen med damen med hästen kan bli på fredag ev då ska du mä!!kram hg

2009-04-07 @ 22:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0