Påskakärringar...

Haj haj! Sitter just nu utklädd till påskkärring på jobbet.... inte riktigt min stil men vad gör man inte för de små liven.. =)

Jag har nu börjat vänja mig vid färgen i köket.. målade om väggarna i olivgrönt... Det jag stör mig mest på är att färgen inte passar till de andra rummens färger.. jaja, i-landsproblem.

Igår (5 dagar innan dressyrtävlingen...) hoppade jag & Loppan! Det var jätteroligt! Kul med lite omväxling. Hoppas iofs fortfarande på en hoppkarriär... =D Vi får se... det kan ju iaf bli ett roligt nöje för både mig & Loppan. Har kollat startlistorna inför måndagens tävling & det var ca 20 starter i LB:2 & flera namn jag känner igen... de har ridit LB med sina hästar i mååånga år så jag hoppas inte på någon placering precis.. hoppas verkligen att vi klarar av alla momenten & att vi får hyfsade poäng. Då är jag nöjd & glad!

Nä nu är rasten slut. Måste gå tillbaka till min små påskakärringar på avdelningen =D

Ha det bra!

GLAD PÅSK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0