Måste bara tala om...

....att jag har en jättefin häst!!! Visst har vi mycket att träna på & långt kvar innan vi når målet detta året MEN va fin hon va & rida idag!! Det känns inte som samma häst. Hon har blivit så stark i kroppen, så balanserad & hon bär sig mycket bättre i galoppen! Jippi va glad jag är att jag har min lilla Lopp!! Hoppas hoppas att hon vill visa det på nästa tävling.. hade varit kul... Men... det spelar ju egentligen ingen roll.. jag vet att jag har en fin häst!! Det räcker för mig!

Denna veckan har det varit roligt att jobba! Man har sina up-and-downs men mina små barn är underbara! De har utvecklats jättemycket på bara några veckor. De är så skojiga! ...småfolket, brukar jag kalla dem, hihi =D

Imorrn ska nog jag & Henrik till Gredeby & fixa färdigt båten! Hade det inte varit så mycket förarbete så hade den varit i för länge sen... Längtar verkligen tills den är sjösatt! Kvällar som denna vill man bara guppa runt ute på havet eller tillbringa på en ö med lite god mat & trevligt sällskap. Längtar till sommaren!!
På söndag är det träning för Angelica igen. Jag hade fått tid vid 9.30. Denna gången ska vi rida en & en. Bättre för mig & Loppi!

Nu ska jag ta upp köttet ur frysen... glömde visst det innan. Ska grilla när Heinrich anländer till bostaden =)

Ha en bra helg!!
Kramar från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0