Fantastisk!

Fantastisk är Susan Boyle! http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

Igår var vi i Gredeby & tvättade båten. Vid tolvtiden pratade jag med Ninni & kom på att jag nog skulle följa med på hingstvisning i Ljungby =) Vid tre hade jag varit hos Loppan & stod redo att åka. Vid sju började visningen. En jättelyckad visning som resulterade i flera bokningar på hingstarna! Och min prins, pappa Highlight var gladast av alla! Han älskar sina visningar över allt annat, han seglar runt & showar så mycket som han vågar =D Jag är så glad att jag har en avkomma från honom, en fantastisk häst! Var hemma runt 12.

Idag var jag i stallet vid åtta. Blandade Loppans mat, mockade & borstade inför träningen. Denna gången red vi en & en & det funkade mycket bättre. Angelica sa att jag hade en väldigt välpropotionerlig häst, väldigt fin exteriör & väldigt fin galopp! Det visste jag ju innan, jag har ju världens finaste häst såkart!! =D Loppan skötte sig jättebra! Angelica ställer inte så höga krav som Ninni gör på sina träningar. Tror att jag behöver lite av varje. Angelicas träning gör mig lugn & avslappnad, gör inget om det blir fel & Ninnis träning gör mig mer effektiv och precis i allt jag gör, bra inför tävlingar. Så fort jag har mer än 30 kr...på kontot ska jag boka en träning för Ninni. Det är så kul & träna!!

Nu sitter jag här & tittar ut på det fina vädret. Tar mig inte många meter till fots idag... Har (för ungefär 30onde gången) inflammation i hälsenan.... Överansträngde den nog ganska rejält igår när jag sprang mellan stallarna & ridhuset i Ljungby...hade ont redan igår morse. Idag är den värre än någonsin. Kunde stödja på foten innan men nu är det knappt. Brukar bli bra efter någon dag. ..& ja Helena, jag har ätit ipren! Hihi! Trodde det skulle funka men icke. Jaja, är det inget värre ska man inte gnälla. En hälsena kan man nog klara sig utan.. eller inte.

Nu börjar jag redan längta till nästa helg... då är det släktträff i Värnamo-trakten! Det blir roligt tror jag! Helgen därpå kommer Carro & Kenneth hit & hälsar på! Det kommer också bli en kanonkul helg!!

Ha det bra alla!!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0