Vi vann!

Hajhaj!

Mina dagar & veckor går garanterat fortare än alla andras... hinner inte få något vettigt gjort. Förra lördagen var jag & shoppade med Ninni, mkt trevligt! Åt lunch i Karlskrona & avslutade dagen på Jem & Fix där jag köpte två stycken, 3 meter långa brädor.. väl ute i bilen upptäckte vi att bilen var aningens för kort, men vi hittade en röd kasse som vi knöt längst bak & sen bar det av hemåt. På eftermiddagen red jag Loppan i ridhuset och fick möjlighet att träna lite på staketet. På kvällen var jag, Henrik & Ninni & flera andra hos Henrik Lisstorp i Karlskrona, skulle gå ut men åkte hem med Mattias vi halv tolv... inte så lyckat.

I söndags tävlade jag & Loppan dressyr! Vår andra klubbtävling någonsin & lilla Ploppi skötte sig jättebra! Vann LB:1 med 67,9% & var mer än nöjd efteråt! Kanske ska rida lite dressyr iaf.... Var på kalas på kvällen, Henriks kusin Karin fyllde 18.
Annars har veckan gått väldigt fort... hade studiedag i måndags, var på tre föreläsningar inne i stan. Sen hade vi möte på jobbet till kl 19... segt. I onsdags hade jag bokat in mig på massage på jobbet, fantastiskt! Ska vara snabb & sätta upp mig till våren också! Hade medarbetarsamtal med chefen på eftermiddagen, får fortsatt anställning till sommaren!! På kvällen var det tuppeware-party hos Henriks mamma, beställde en mojäng som man kan skiva äpplen & potatis med bl.a.. tror det kan vara bra & ha...

I fredags var vi hos Philip som snart fyller år. Hade trevligt! Spelade Philips nya Guitar Hero-spel, det var roligt! Henrik tyckte att det var JÄTTEskoj & hade nog kunnat hålla på längre men fick slita sig vid ett-två-tiden..

Igår släppte vi ihop Loppan med två andra hästar & det gick jättebra!! Loppan blev SÅÅÅ glad!! Kul! Sen åkte jag & Henrik till Karlskrona & kollade på kakel till köket. Har lite planer men köpte inget. Sen överraskade jag Henrik med ett besök på marinmuséet vilket var uppskattat! Jag tyckte också att det var jätteintressant! Har bara varit där en gång innan & spelat in en film om gallionsfigurerna men då hann vi inte kolla på resten. Igår eftermiddag red jag Loppan, det gick bra! På kvällen kom Annie & Joakim hit & åt kebab & spelade spel, det var trevligt!
Idag har jag kollat igenom ALLA lådor från mitt liv i Värnamo.... mamma hade dem med sig sist hon var här på besök... var ute hos Ninni, hästarna & katterna en sväng men annars höll jag på med sortering till kl fyra... tråkigt..
Åkte till Loppan & pysslade med henne, red inte för ridhuset var upptaget... Kollade lite på hoppträningen innan jag körde hem..

Denna veckan ska jag ha stängningen på jobbet både tisdag & fredag...pust! Måste ordna så Loppan kommer in... På fredag ska vi dessutom ha middag med jobbet kl 18 när jag slutar... måste hinna med Loppan också så jag får väl komma försent.... På lördag ska nog jag & Ninni åka till Anette med familj i Helsingborg & på söndag ska jag & Henrik till moster Marie & fira henne & Thomas som fyller år i veckan. Intensiv vecka.. Ser fram emot helgen! Matilda kommer snart hem också!! Ska bli roligt & träffa henne!!

Ha det bra hörrni!! Glöm inte kommentera, jag blir så glad när någon skrivit en rad =D

KRAM


Kommentarer
Postat av: Anette Fellbo

Klart ni ska rida dressyr!!!

2008-11-30 @ 22:28:02
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com
Postat av: Matilda

Så fina är ni!

2008-12-01 @ 22:17:53
Postat av: Helena

Hej på dej vännen! Så ska det se ut med blågul rosett, ni är så fina!! Skynda dej o kom o titta på valpisarna, man kan sitta vid valplådan i flera timmar....kram hg

2008-12-03 @ 22:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0