Syrenen blommar på min födelsedag!

syrén



Ååå så fint vi har i trädgården nu! Fattas bara gräsklippning och kantklippning som ska fixas imorgon. Tredje gången vi klipper i år... gräset växer ju som aldrig förr =)
Idag blev jag uppvaktad av kära Heinrich på morgonen. Åt frukost med honom på verandan. Sen åkte jag till jobbet. Hade värsta slappardagen idag... Började första lektionerna med & spela brännboll & fotboll med 6.orna. Kul! Sen var det lunch.. Efter lunch hade vi 45 min kvar på dagen.. Kollade på en film om djurlivet i Sydamerika & förhörde tabellerna som de hade till idag. Sen gick de hem...
Nu har jag legat på verandan & njutit av solen en stund. Ska strax ta mig en sväng runt huset & vattna mina blomster. Sen blir det stallet, en tur på Loppan och ikväll ska jag & Henrik fira med lite god mat.

Imorgon ska vi städa & fixa i trädgården. På söndag kommer familj & släkt & då vill man såklart ha lite fint hemma..!

Ha en härlig helg alla!
Akta er för vårsolen...
Kramar

Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS vännen!! Hoppas du hade en toppen dag...hoppas vi ses imorrn, hälsa familjen!! kraaam

2008-05-10 @ 15:27:47
Postat av: Helena o Julia

Jamen jag smsade ju dej i fredags och inte en aning om din födelsedag.......usch...GRATTIS i efterskott hoppas du haft det kanon...Kommer nog ner på söndag eventuellt...hoppas vi ses då!! Grattiskramar från oss.

2008-05-11 @ 21:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0