Måndag igen...

Helgen har varit kanon! Härligt sommarväder! Var i stallet i lördags morse, åkte hem & fixade fint i trädgården, sen vidare till Karlskrona & sedan Nättraby. Blev lite firad av Henriks föräldrar, Annie 6 Joakim. Fick en cykel!! av Annie & Joakim & euro (till Spanienresan!!) av Henriks föräldrar. Fikade & sen började jag, henrik & Thomas fixa med båten. Putsade & polerade den, tvättade & vaxade. Var färdiga sent på kvällen men Henrik & Thomas körde & sjösatte den & tog en tur medan jag åkte & handlade det sista till födelsedagskalaset.

Igår kom mamma, Sven, Lena, mormor, Marie & Henriks pappa Thomas på kalas. Firade mamma också som fyller år på onsdag! Vi grillade, åt korv, potatissallad & sallad. Sen åkte vi till Brunnsparken där vi fikade & åt tårta. Gick en runda i Brunnsskogen innan vi körde vidare ut till stallet. Mockade & gav Loppan sin musli, tog in henne från hagen & kollade lite på fölen innan vi åkte. Mamma pussade såklart lite på lilla Loppi & gav henne äpplen =)

Idag åkte jag till stallet vid sju. Hjälpte till & mocka. Åt frukost med Ninni & Matilda. Borstae Loppan & släppte ut henne, sen red jag Lonely. Gick ganska okej.
Cyklade till jobbet idag. Lite kyligt men ganska bra cykelväder ändå.. Flöt på bra på jobbet också. Lite problem med vem som ska göra vad på friluftsdagen imorgon... men jag lägger inte ner en massa tid på & tänka på det nu... Är ju färdig för dagen! Snart kommer Henrik! Ska äta rester från igår. Har gett mig på russinpaketen nu, är sååå hungrig!! Är russin också farliga Helena..?? =)

Ha det bra alla & var rädda om er!
Kramar jenny

Kommentarer
Postat av: Helena

hej på dej
russin är bara bra....ät bara inte för många.....då kanske du inte kommer ifrån toa.....syns i helgen
puss

2008-05-14 @ 22:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0