Bara en liten rapport...

Hej på er!
Jag har inte så mycket nytt att berätta... Jag har fullt upp på jobbet nu.. Mycket som ska hinnas med innan skolavslutningen! Dagarna bara rusar..
Loppan vilar. Ska ringa veterinär i Tingsryd & åka dit & kolla upp henne. Vill veta säkert att det inte är något fel på henne om jag ska kunna rida & tävla henne.
I helgen var jag, Ninni & Matilda i Karlskrona & shoppade loss igen... På kvällen var jag & Henrik på 30-årsfest hos Patrik & Caroline. Det var trevligt!
I söndags kom Helena & Julia & lämnade Acream som ska vara på tillridning hos Ninni. Vi var i Fåglasång & på eftermiddagen käkade vi lite spaggisar & tonfisk-creme-fraiche-sås hemma hos oss.
Igår var jag & Henrik ute med båten! Premiärtur för mig! Vi la till vid Helgö & grillade där. Jag hade med mitt block & skissade lite... sååå roligt & härligt! Kollade på starten för onsdagsseglingen också.
Imorgon hoppas jag på grillning. Ola hade frågat Henrik om vi kunde grilla i helgen & imorgon skulle passa oss bra. Hade varit trevligt!

Här är en urgullig bild! Ett sto som har tagit hand om en fölunge som mist sin mamma....

image53

Ha det bra!!
Kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0