Träning träning =)

Hej hej!

Idag var jag i stallet vid kl 7. Hjälpte till & mocka, sen åt jag frukost med folket på Mille & hjälpte till & släppa ut lite hästar. Sen red jag & Matilda ut med Loppan & Vitben.
När jag kom hem så fortsatte jag & Henrik med vår storstädning. Vi sorterade grejer i källaren & körde iväg en hel del skräp. Känns mycket bra nu!
Nu ikväll har jag & Matilda varit på gymmet! Matilda fick en gratisvecka av mig nu när det är "vänliga veckan" som de så fint kallade det =) Jag fick en present av gymmet.... en t-shirt som passade Henrik. Matilda-stackarn fick prata med en kille om sina mål med träningen, de vill ju såklart skaffa fler medlemmar..men det tog nog nästan en timma! Sen tränade vi, blev inte så hårt pass idag, vi var nog lite trötta & sega.. Men på måndag kommer vi igen! Då ska vi gå på Bodystep, på tisdag blir det Kondition & Styrka & på onsdag blir det ev två pass. Vi får passa på nu när Matilda får gå dit!
Imorrn ska jag rida Loppan. Behöver nog rida igenom det där programmet om vi ska kunna tävla nästa helg...! Sen blir det kanske lite städning igen.. Sen Let´s dance såklart! Måste se när Tina vinner! I helgen kommer Ninni hem & Helena & Julia kommer ner, Julia ska praktisera på Mille. Ser verkligen fram emot det! Ska bli jätteroligt!

Ha det bra!
Kram

Kommentarer
Postat av: marie

Hallo sockerkringlan!
Jag blir lite inspirerad av allt ditt tränande! Jag ska nog se om det finns plats för mig på Friskis i Älmhult - eller i alla fall i badbassängen... det låter skönt!
Hoppas att ni har det gott I Ronneby - hälsa Henrik och kissarna.
Kram moster Marie

2008-03-29 @ 22:17:41
Postat av: Helena

Passa dej nu din Aprilskämtare...fy på dej...se som det gick idag...
håll i hatten på fredag kommer jag..känns riktigt inspirerande hoppas det blir lika trevligt som förrförra torsdagen när vi träffades på Blåkulla...

2008-04-02 @ 22:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0