PÅSK

Hej på er!

Påsken var mycket trevlig!
Långfredagen tillbringade jag i Karlskrona på dressyrtävling med Ninni & Matilda. Vädret var mindre trevligt, vi blev plaskvåta men kul ändå. På kvällen färgade jag Matildas hår & kollade på Let´s dance. På lördagen skulle det blivit tävling men eftersom det hade snöat hela natten så blev det lite skidåkning för mig & Henrik istället. Även om backen är av det mindre slaget.. hade vi jätteskoj! På kvällen var det fest hos Matilda, sen Natti. Var hemma vid halv fem... På söndagen var jag & Henrik uppe vid åtta..! Åkte till stallet & mockade till Loppan, borstade & släppte ut henne. Sen bar det av till Värnamo & Jönköping. Åt middag hos mamma först sen var det kalas för lilla kusin Mira som fyllde ett år! Var hemma ca elva på kvällen & då var vi såååå sega...Igår var jag & Matilda & kollade när Julia tävlade i Tingsryd. Det gick bra! Julia red jättebra & kom precis utanför placering i LB & var trea i LA.

Idag har jag varit i stallet & ridit Loppi. Det gick inte så bra.. hon var lite seg & ville inte riktigt va med idag. I em var jag & Henrik & gjorde ombesiktning på min bil, handlade flyttkartonger till allt som ska röjas i källaren, kollade på kakel till källaren & badrummet & kollade på olika sorters energifoder till Loppan... Hittade ett som skulle komma in i slutet av veckan, tror jag ska testa det. Ikväll har vi varit på gymmet. Henrik tränade själv & jag gick på "Kondition & styrka". Träffade på Jill som var & hälsade på på sitt gamla gym.. & insåg då hur mycket jag saknar mitt gamla jobb.. Trivs jättebra på mitt nuvarande jobb men mitt förra jobb var ju kanon... måste nog hälsa på snart igen..!

Imorrn ska jag rida ut med  Loppan & sen hem & röja i källaren... vet inte om jag ser fram emot städningen...
På em ska jag hjälpa Jossan med Alcazar & ev rida honom lite. Sen ska jag & Matilda ut & springa vår lagom långa runda som vi springer varje onsdag.

Ha det bra!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0