Bättre sent än aldrig....

Hej hej dagboken!

Efter ett långt uppehåll vill jag nu återuppta mitt skrivande. Har liksom inte haft den rätta gnistan... =)

Jag jobbar precis som förut, kanske några fler timmar. Trivs jättebra och hoppas få fortsätta fram till sommaren iaf.. Har haft medarbetarsamtal med rektorn & hon hade bara positiv kritik att ge mig! Kul!
Loppan börjar bli vältrimmad nu. Hoppar fortfarande inte med henne.. är lite försiktig så inte hennes skada kommer igen... Vi ska rida vår första tävling den 5 april! En dressyrtävling! Det var ju inte riktigt tänkt så men nu är hon ju inte tillräckligt igång i hoppningen så det får bli en dressyrtävling som start. Vi har ju förhoppningsvis en lång karriär framför oss så vi hinner.. Efter tävlingen ska vi trimma lite hoppning har jag tänkt. Ska bara hitta en lämplig hopptränare.
Förra helgen var jag i Värnamo hos mamma, hos Helena & Julia - följde med på träning och i söndags var vi i Falkenberg & kollade på Magic. Magic blev bästa fyraåriga hingst! Kul!
I helgen ska vi till Jönköping & fira min lilla kusin Mira som fyller ett år.. om vi inte snöar inne vill säga...

Nu ska jag jobba! Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: helena

Det var bra att du tar upp den igen!! Det blir spännande med tävling OCH DU FÅR JU MÅNGA HÄST OCH RYTTARSKÖTARE med dej!!!

2008-03-25 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0