Wakeboardpremiär

Förra helgen åkte jag & Henrik till Alingsås för att överraska Linda! Det blev en lyckad helg! Vi spelade frisbeegolf, minigolf & gick på restaurang. Träffade ju självklart Linda & Johns jättesöta barn, Tindra & Emilia också! Jag red även Lindas systrars ponny Ferro som var ganska stark. Det gick iaf lite bättre innan jag avslutade... Körde fyrhjuling upp till sommarhagen där Linda hade de andra hästarna. Fina pållar! På vägen hem stannade jag & Henrik i Apladalen för & överraska mamma på Mors dag. Det var skoj! Fikade med familjen & överlämnade en Mors dags-present, sen körde vi hem.
I veckan har jag jobbat... det är så mkt som ska göras klart men har fortfarande läget under kontroll...tror jag. I tisdags var jag på mitt Kondition & styrka-pass som jag bara älskar! I onsdags åkte jag direkt från jobbet till Flyinge & unghäst VM-kvalet. Jag åkte med Rigmor, Ninni, Matilda & Frida. Hade jättekul! & hästarna skötte sig bra! Nurejev kom på en femte plats bland 5-åringarna, precis utanför placering. Vitben kom trea!! & domarna berömde honom för hans fantastiska gångarter & berömde Ninni för & ha gjort de bästa bakdelsvändningarna! Inte illa!
I torsdags hade vi friluftsdag på jobbet. Var inne i stan hela dagen & var nog tröttare än barnen på kvällen...
I fredags hade vi också ngn slags friluftsdag... grillade & badade.
Igår hade jag stallet, mockade elva boxar, några färre än vanligt. Var hemma vid tio, åkte till Karlskrona med Henrik, shoppade lite till skolavslutningen. Åkte hem, solade lite, sen åkte vi ut med båten. Matilda var med & testade att åka wakeboard & hon kom upp! Väldigt duktigt! Jag åkte en premiärtur på wakeboarden också, jätteroligt!! Sen åkte Henrik & jag fick äran att köra den fina båten, kul! När vi var nöjda åkte vi in till en ö där vi grillade. Det var fantastiskt härligt väder!! Var ute från kl 16 till kl 21 ungefär, jättehärligt!
Idag mockade jag de boxar jag mockade igår, sen körde jag hem. Solade några timmar på verandan, duschade mig i kallvatten emellanåt... hade 25 grader idag. Vi 14-tiden åkte jag ut till stallet igen, fick ha Henriks finbil, den är så rolig & köra! Helena & Magnus hade redan kommit. Vi kollade när Ninni red Acream, sen red Helena henne lite också. Det gick bra! När de hade lastat körde jag också hem.
Ikväll var jag & handlade medan Henrik skrev på sitt projekt om han har hållt på med i flera dagar. Handlade lite på Maxi, sen köpte jag varsin kebabtallrik till oss & åkte hem. Henrik blev jätteglad! Eftersom jag går på "diet" som jag så fint har kallat det... hade han nog inte förväntat sig & få ngt så onyttigt till middag... =) Nu är han färdig med projektet, det ska bli skönt & få honom tillbaka!
Imorgon ska jag till gymmet på morgonen. Sen ska jag till stallet om jag hinner, annars till jobbet. Slutar vid tre men ska ha sk. personalträff kl fem med grillad korv & en kanot-tur... är faktiskt inte alls sugen på det....
På torsdag är det skolavslutning & på fredag åker vi till Spanien!!

Ha det bra alla vänner!!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Anette Fellbo

Ha så kul i Spanien. Själv
tänkte jag ta mig en semester på BB/neonatal. Bebisen i magen växer inte som den ska så dom vill nog plocka ut den när som helst. Känns lite konstigt, är inte riktigt redo....

//Anette

2008-06-03 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0