Måla måla mååååla....

Hej på er!

Nu närmar sig slutet på en vecka full av aktivitet i familjen Johansson/Sandells hus! Henrik sitter på bussen hem från Österrike & kommer imorgon hem till ett nymålat datarum med nymålade ihopsatta hyllor och ett nytt skrivbord, även det ihopsatt och inhandlat på Ikea i veckan. Jag är såå nöjd! Min vecka har alltså bestått av målande, jobb, målande, besök på Ikea med Ninni & till sist mer målande... Igår kom mamma & Ida hit för att hålla mig & katterna sällskap. De fick även hjälpa till att borra & sätta ihop hyllor. Mycket snällt!! Igår kväll åt vi mat från "kebaben" & smällde sedan i oss ostkaka med bär & mycket annat gott! Idag var vi i stallet & mockade mm.. sedan åkte vi till Listerby & bogserade hem min lilla bil som började låta & skrapa konstigt när jag körde till jobbet igår... när vi kom hem lagade vi lite indisk mat. Vid tvåtiden åkte mamma & Ida hem & jag åkte till Ninni som skulle måla om innan Ola kommer hem..! komiskt att vi tänkte likadant. Jag tog med lite indisk mat & några kakor så det blev mycket målande & mycket fikande =) Men nu har jag anlänt i hemmet & tänker slappa tills jag är så trött så jag somnar. Imorgon ska jag till Ninni igen för & sätta upp hyllor, gardinstänger & sätta ihop hennes nya byrå. Oj vad aktiva vi har varit denna veckan. Jag har stigit upp vid sju för & hinna måla tills jag börjat jobba & varit uppe till halv tolv om nätterna. I tisdags var jag en sväng på gymmet på "Kondition & styrka-passet". Det gick ganska okej. Jag är ju som så många vet värdelös på aerobics... men är ganska nöjd ändå =) Tror att jag ska gå på tisdag igen. Intruktören sa att de ska köra samma "block" då vilket jag är mycket tacksam för!

Nu ska jag & mina cats titta på tv. Sen ska jag gå & lägga mig & drömma söta drömmar om min älskade Henrik som snart kommer hem!! Lääängtar!!!

Ha det bra!
Kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0