Jul jul strålande juuuul!

Ja nu är glada julen slut... för den här gången, det går ju så fort till nästa! Vi har haft en härlig jul! Stressade med klapparna in i det sista =)

Jag & Henrik åkte till mamma i måndags när jag hade slutat jobba. Åkte nästan direkt vidare till Tenhult där morbror Thomas med familj har köpt ett hus. Gick rundvandring & pratade, sen bar det av tillbaka hem igen. Tisdagen gick åt till julklappsinköp, fika med Anna & Albin, mamma & Ida och ett besök i Svanaholm hos Helena med familj (mitt i julstöket..) Hälsade på hästar, katter, hundar & VALPARNA! Sååå söta!! (såklart) =D När jag blir pensionär ska jag ha en sån =)

Efter frukosten på julaftons morgon när jag & Henrik bytt lite klappar åkte han till sina föräldrar.. Jag firade vidare med familj & släkt & åkte hem på juldagen. Trodde det skulle bli lite juldagsfirande på kvällen.. men jag satt hemma, åt jordnötsringar & chips & somnade vid tio... pensionärsvarning.. Kanske ska ha en hund iaf..

Var på mellandagsrean & hittade ett & annat klädesplagg... Fick slå mig fram men det var det värt... tror jag.

Igår handlade jag & Henrik färg, kakel & en MDF-skiva. Ska göra om i köket lite. Började göra en bänk till hallen. Jätteskoj!! Jag ritade ett mönster & fräste ut det. Ska nog göra den lite lägre, köpa gångjärn till locket & måla den vit, sen är den klar! Igår kväll gick jag, Ninni & Matilda ut i Karlskrona. Hade roligt! Henrik & hans kompisar dök upp på dansgolvet.. visste inte att de skulle ut =D

Nu ska jag snart till Loppi. Red henne igår & hon var jättepigg!! Hon gjorde några rejäla bocksprång så snart smäller det nog.... har inte ramlat av henne än.. peppar peppar...

Imorrn ska Loppi skos, sen ska jag jobba, sen ska jag rida.

Bye bye!! Kram

Kommentarer
Postat av: Julia

Klart du ska ha en hund Jenny :D Jag hittade klänning & slapp gå med rumpan bar, haha! Gott nytt år på dej med :)

2009-01-01 @ 16:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0