Jordskalv

Antar att många bloggar i södra Sverige börjar ungefär likadant som min....
Igår morse satte sig hela familjen Johansson/Sandell upp i sängen vid kl 06.20... Det dånade & vibrerade i hela sovrummet... Efter några sekunder var det över. Vi funderade på vad det kunde vara... Kanske ngt utanför huset... det skulle vart en dinousarie i så fall... kanske ett spöke... ja det tyckte jag var det mest rimliga så jag blev nöjd med det & la mig ner igen. Då ringde klockan & jag skulle ändå upp. Satte igång tv:n & såg att det hade varit ett jordskalv. Häftigt men lite läskigt att det händer sånt här... tror absolut inte att det är det sista. Väntar bara på en tsunami också..

Idag hade vi julfest på jobbet. Jag, Annie, Ullis, Gullan & Annelie hade ansvar för uppträdet! Mössens julafton =) Annelie var mormor mus som spelade gitarr & sjöng, Ullis var pappa mus & Gullan mamma mus. Jag & Annie var musbarn =D Jättekul & lyckat blev det. Några barn började gråta när de såg oss i musutstyrsel...

Fick äntligen Loppan vaccinerad idag också! Hjälpte Erika med Lappi idag, gick bra!

Har möblerat om i datorrummet, får nog fortsätta med det nu.
Ha det bra!!!

Bara 6 dagar 1 timma & 8 minuter kvar till julafton!!

KRAM





Kommentarer
Postat av: helena

tro tusan att barnen grät de trodde ju att ni skulle äta upp dem med de tänderna......

2008-12-18 @ 20:59:00
Postat av: Anette Fellbo

God Jul, hoppas att du/ni hade en bra dag igår. Själva så dansade vi runt granen och åt gott. Dessutom fick vi besök av tomten just när Jocke gått till affären för att köpa tidningen.

2008-12-25 @ 10:12:22
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0