Hingstvisning, shopping & tävling

Hej på er kära vänner!

Nu har ännu en helg passerat och jag har gjort många roliga saker sen sist jag skrev!
I torsdags var det hingstvisning på Mille. Jag red Lonely tillsammans med Ninni & Stroller. Det gick ganska okej. Visst är man inget proffs men jag gjorde mitt bästa & Ninni var nöjd. Det är huvudsaken. Therese var där med sin lilla flicka som föddes förra veckan =) De var pigga & glada. På torsdag ska jag, Matilda & Ninni dit & gratta ordentligt. Anna Nilsson var också hemma & kollade på hingstarna, roligt & träffa henne.

I fredags jobbade jag till två, sen förberedde jag min trerätters middag som jag så länge har tjatat om. Mina studiekamrater dök upp vid 18-tiden & vi hade en mycket trevlig kväll! De tyckte att maten var jättegod & Anette ville t.o.m. ha receptet på min hemmagjorda efterrätt!

I lördags åkte jag & Matilda till Karlskrona & shoppade. Handlade inget till mig själv, men vi köpte kläder till Therese flicka & till Lindas flicka. Efter en glass på Glassiären åkte vi hem & sen vidare till Mille. Red Loppan, som inte gick så bra.. var på dåligt humör en stund men sen blev jag glad igen. Matilda kom hem till mig på kvällen & kollade på en ganska bra film & käkade lite godis =)

Idag har jag varit med Matilda & Ninni i Växjö på tävling. Ninni kvalade två hästar till Falsterbo & vann Msv med Twiligt. Matilda var inte riktigt nöjd med resultatet. Hon fick en start-tid som visades sig var 25 minuter innan den tid hon sedan fick starta. Lite lagom roligt..

Fixade lite i stallet innan jag åkte hem. Har handlat lite smått & gott & nu är det dags & gå & lägga sig. Imorgon blir det stallet, sen jobb & sen vet jag inte... kanske hinner fixa lite i trädgården.

Ha det bra alla!
Kramar Jenny

Bara några dagar kvar till Göteborg horseshow!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooo jaa och jag längtar!!!

2008-04-21 @ 19:48:16
Postat av: Anonym

Ska bli kuligt att träffas!!

2008-04-22 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0