Hektisk helg 2007-10-14

Hej alla glada!

Gårdagen blev minst sagt stressig...men värd det! Jag var först en runda i stallet, mockade, borstade & tog hand om Loppan & Jacky. Gav katterna mat & stack hem. Duschade & svischade sedan vidare till Nättraby där vi hämtade stolar & högtalare till kvällen & grattade Henriks mamma. Sen bar det av till Karlskrona där vi shoppade litegrann =) När vi var klara åkte vi hem & bytte bil & sen vidare till Älmhult. Hälsade på moster & kollade på hennes jättefina tavlor & skålar mm! Jag är verkligen imponerad! Förstår att det ligger mååånga års träning bakom så fina saker, skulle också vilja kunna! Kanske kan bli av att jag kan åka upp till Marie nån gång & dreja en dag, det hade varit sååå skoj! Hann träffa mamma & Sven en stund innan vi var tvungna & åka. När vi kom hem nålade jag gardiner & sen gjorde vi oss iordning för kvällen. Halv åtta kom de första gästerna & vi hade jättetrevligt hela kvällen! Vid halvtolv tiden åkte vi in til Natti & dansade =D Jätteskoj! Var hemma vid tretiden & sov till halv tio idag. Var uppe en vända men sen somnade jag om till halv ett..! Har nog aldrig hänt förut.
I em har jag varit ute hos pållarna. Red Jacky lite i ridhuset först & sen skrittade vi ut. Jätteladdad som alltid...! För & inte tala om promenaden i skogen... tog mej hem iaf =D tror han skojar med mej...
Sen red jag Loppan en runda i skogen & sen blev det bråttom hem. Har varit på kalas i Gredeby nu, mycket god mat & trevligt folk! Lånade med en kattbur & en kattlåda & stack vidare till Millegarne vid 22-tiden... & försökte hitta lilla kisebebisen som vi nu har bestämt oss för & ta hem =) Men han/hon var på annat äventyr så vi fick åka hem med tom bur... Vi gör ett nytt försök imorrn.
Nu ska jag skicka ansökan till några kurser som jag ev ska läsa i vår.

Ha det bra alla goa & glada!

Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Annie

Heeej lilla du.. Vad snitzigt med en blogg, kanske man skulle ha egentligen. Men jag lär ju aldrig hinna skriva. Jag hade med velat vara med i lördags, buhuu... Fidde berättade muntert om sina bravader idag när han hämtade Ebba på dagis. Hihi.. Men ni får ha ett partaj snart igen, så vi kan hänga med!! (eller så får vi fixa nåt här i Gredeby-city)

2007-10-15 @ 20:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0