75 dagar till Julafton!

Hej på er!
Idag har jag jobbat på mitt trevliga jobb till halv fem. Därefter begav jag mej ut till stallet och mockade, gav katterna mat & tog in min häst. Jag ryktade & gjorde henne fin men red inte idag. Ska träna för Ninni imorrn så lilla Loppan behövde vila idag för att orka med morgondagens prövning =) Pratade lite med Ninni & kollade på hennes sadelkammare som börjar bli rikigt fin! När jag kom hem vid halv sju-tiden stack jag & Henrik till gymmet & tränade. Hade som alltid bråttom hem... man vill ju inte missa något av alla roliga program & serier som går nu =) ...så vid åtta var det Bönderna som söker fruar & vid nio var det Greys anatomy, mycket bra program! Nu ska jag fortsätta knåpra på blöjlistan som jag fått i uppdrag att göra till jobbet =)

Idag är det bara 75 dagar till Julafton! Inte utan att man blir lite stressad! Hur ska man hinna..? God jul på er!

Tack snälla ni för alla fina kommentarer! Jag hoppas på fler =D

Ha det bra alla goa & glada!

Kramar från Jenny


Kommentarer
Postat av: Mamma Ulla

Gof Jul på fig själv.

2007-10-15 @ 23:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0