Ullared

Ja, gårdagen spenderades i bil & i Ullared. Vi hittade en hel del bra julklappar! Jag tycker inte att det finns så mycket kläder som till mig men hästgrejer & ngn ljusstake mm hittade vi. Åkte hem vid halv tre, släppte av mamma & Lena och körde vidare till Värnamo för att handla en present till Henriks kusin. På vägen hem stannade vi till i fem minuter på en julmarknad i Våxtorp som jag alltid var på när jag var liten. Det är små gamla stugor, man får ducka när man ska gå in. Jättefint!
Vi var hemma ca en kvart innan vi körde vidare till stallet. Mockade hos båda hästarna & körde sedan till Henriks kusin som fyllde år. Åkte hem vid 22-tiden & då var jag så trött så jag mådde illa...
Idag vaknade jag vid sju av att katterna busade i vår säng... Vi ska skaffa en dörr så vi kan stänga den när de blir för vilda. Kunde iaf somna om (på annat ställe i huset...) till halv tio!
Nu har jag slagit in en present till moster Marie & tänkte slå in julklappar också..men tejpen tog slut, synd. Rimmade igår till våra julklappar & har nog ungefär 15 rim klara! Rim är roligt tycker jag!
Vid 15-tiden ska jag ut till stallet & rida Loppan & kolla hur Jacky ser ut på sitt ben. Ikväll ska vi till gymmet!

Nu har jag & Henrik bokat en resa till Stöten! 27-30 dec ska vi glida ner för backarna där! Läääängtar!!

image22


Ha det bra mina vänner!
Kram jenny

Kommentarer
Postat av: Anki och Jill

Hej Hopp!
Är det tomt i plånboken nu efter Ullared...
Du ska ju snart ut och resa igen! Helsingör på Lördag! Hur mycket har du vunnit:-)
Och så skidresa i mellandagarna. Det blir toppen!
Ha det gott!
Kram från oss!

2007-11-26 @ 10:41:42
Postat av: Anette

Nice, jag skulle så gärna vilja fira jul i fjällen, med snö och allt, men ingen vill följa med mig och ensam blir det ju lite trist.

Kramar Anette

2007-11-28 @ 19:59:29
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0