SNÖ!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt hurra =D inte mycket men iaf lite blandat med regnet som faller här över Blekinge... det sa Henrik innan.. jag har inte sett det själv =)
Idag har jag jobbat, går bättre & bättre som tur är! Känner mej nästan hemma i den nya miljön =) men saknar verkligen mitt gamla jobb!! Alla där var så snälla & goa! Ja, de är snälla på mitt nya jobb också, men jag känner dem ju inte riktigt än.. men de ställer upp & hjälper mej med allt som jag ber om & lite till.
Efter jobbet var jag ute en vända med katterna. Sen åkte jag ut till stallet. Mockade till båda hästarna sen red jag Loppan & hoppade ett litet litet hinder. Jätteduktig var hon! Jacky fick vila idag så rider jag honom lördag & söndag. Lena har ridit onsdag & torsdag denna veckan tror jag... så det passade att han fick vila idag. Jag borstade honom & tvättade ur hans vattenkopp mm..
Ikväll har jag kollat på idolerna. Jag tycker att Marie är en fantastisk sångerska men alla är verkligen jätteduktiga så det är jättesvårt & veta vem som åker ut... Gissar på Andreas, Mattias eller Christoffer, inte någon av de andra.

Imorrn ska jag till stallet på morgonen & rida båda hästarna... sen ska jag & henrik handla avmaskningsmedel till catsen, sen vet jag inte vad jag ska göra & sen ska jag till gymmet tror jag =)

Ha det bra alla vänner & alla som jag känner!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anette

Japp, här har det oxå snöat idag (sönd), men inget låg kvar. Ska köra hem till Skåne nästa helg, på sommardäck, så jag hoppas det inte blir med snö...

2007-11-11 @ 22:59:11
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0