Måndag...

...med allt vad det innebär. Lååång dag idag, AE-konferens när barnen hade gått hem & slutade strax efter halv fem. Körde direkt till stallet & mockade till de båda stjärnorna Loppan & Jacky, borstade dem men red inte idag. Pratade med Ninni nästan en timma innan jag körde hem, hade en hel del & prata om.. ses ju inte så ofta nu för tiden. Hämtade upp Henrik hemma, körde till Willys & handlade & sen köpte vi en pizza som vi delade... ajdå. Hinner inte äta så mycket under dagen så det gör nog inget... =) mitt dåliga samvete kommer ifatt mej.
Imorrn eller på onsdag ska jag gå på ngt spinningpass på gymmet, måste testa det också... hoppas att jag får med Henrik på det också =)
Imorrn blir det nog en dag som liknar denna... jobbar lika länge & sen kör jag direkt till stallet. På onsdag är jag ledig, jobbar ju 90% & det är perfekt när man börjar ett sånt här jobb där man behöver planera all vaken tid på dygnet. Så onsdagarna går åt till att planera & göra saker som man inte hinner annars. Denna onsdagen blir det ev ett besök hos veterinären med våra småttingar Tarzan & Skorpan. De behöver vaccineras & få droppar till öronen. Nästa onsdag får nog jag själv gå till fabror doktorn, samlar på mig ett par sjukdomar innan jag går dit... Mitt största problem just nu är att jag endast kan använda några få par skor eftersom det har vuxit ut en knöl på sidan av hälen... ajajaj. Hoppas inte att den måste opereras bort.. har inte tid!

Ha det bra gott folk & skriv gärna en hälsning till mig! Jag vet bara ett par som läser min blogg men såg i statistiken att ni är runt 40 stycken! Så minst 40 kommentarer väntar jag mig nu =D

Kramar Jenny

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Hejsan på dej! Det är kul att läsa din blogg och få del av din vardag, lite i alla fall. Era kissemissar har fått ett fint hem, dom är riktigt ompysslade på alla vis. Skönt.
I lördags middag var Ida och jag på kyrkogården och satte ljus. Jag kan inte säga att jag vant mig vid tanken att Dan inte längre finns i detta livet. Det är nya känslor varje gång. Jag blev tagen när vi gick därifrån för Ida sa när vi vänt oss om för att gå, Hej då pappa, Det känns.
KRAMAR

2007-11-12 @ 22:44:27
Postat av: Sanna

Hej hej! :D
Ja. det är sofia och det går bra tycker jag hon är snäll och trevlig hon oxå som alla andra på smultronet. :)
Men måste ju säga att i torsdags tro jag det va då när jag började halv 7 det va minsann lite kämpigt att gå upp så tidigt måste jag ju säga.. :)
Men nu har jag ju provat på det oxå
:)
// kram sanna!

2007-11-12 @ 22:52:54
URL: http://zanniizz.blogg.se
Postat av: Sanna

Hej hej! :D
Ja. det är sofia och det går bra tycker jag hon är snäll och trevlig hon oxå som alla andra på smultronet. :)
Men måste ju säga att i torsdags tro jag det va då när jag började halv 7 det va minsann lite kämpigt att gå upp så tidigt måste jag ju säga.. :)
Men nu har jag ju provat på det oxå
:)
// kram sanna!

2007-11-12 @ 22:53:03
URL: http://zanniizz.blogg.se
Postat av: anki och jill

Hej hopp! (Det passar väl att säga så till en hästtjej!)
Vi saknar dig också, det vet du! Vi är dina trogna läsare, det vet du också! Planera inte in så mycket på din lediga dag, du behöver vara ledig så att du kan komma och hälsa på oss. Det tycker i alla fall vi är mycket bättre!
Hoppas att du blir bättre efter ditt besök hos farbror doktorn! Var rädd om dig!
Nästa onsdag?
Kramar från Anki och Jill

2007-11-13 @ 15:34:52
Postat av: Anonym

Halloj hej!
Jag läser din blogg, du är mycket flitigare än mig på att uppdatera.
Ha de gott hej hopp

2007-11-15 @ 12:30:35
Postat av: helena o julia

Hej på dej!!
Här i Svanaholm är det hårt i backen, ett öde!
Får åka till ridhus jämt och det tar tid. Acream artar sig...Pia tränare red henne i helgen och hon ville knappast sluta det var ju skoj!!! Melody går sin sista tävling nästa helg sen en piaträning i början av dec ...sen vila...Vi saknar er där nere och det vore kul att träffas snart igen...Julia funderar på att höra med Ninni om hon får praktisera två veckor till våren det hade ju varit skoj och nyttigt vi får väl se...Ha det gott alla o klappa kissarna. Hoppas du har det got på ditt nya jobb.....Helena och Julia

2007-11-15 @ 18:13:06
Postat av: Jenny

TACK för alla kommentarer!! Kramar Jenny

2007-11-16 @ 19:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0