Bröllop!

Hej på er!

Denna veckan har gått ganska fort.. I onsdags på min lediga dag fick jag en del saker gjorda, bl.a blev Loppan vaccinerad! Letade igenom hela huset efter hennes pass men hittade det inte... Jag har alltid mina viktig-papper på samma ställe.. fattar inte hur det kan ha försvunnit! På onsdags-eftermiddagen följde jag med Ninni när hon hade träning och på kvällen var jag & henrik på gymmet. Nästa onsdag blir det ett besök på mitt gamla jobb! Det blir roligt! Sedan ska vi till veterinären med katterna som ska vaccineras och kollas i öronen.

Den 5 januari ska jag & Henrik gå på bröllop norr om Göteborg!! En av mina kompisar från Värnamo ska gifta sig! Det ska bli jätteroligt! Några andra kompisar ska också dit så vi ska nog samåka och boka något boende ihop. Ser verkligen fram emot det!!

Denna helgen ska jag rida Loppan & Jacky ,ha stallet & träna på gymmet. Annars händer det nog inte så mycket...

Ha det bra
Kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0