Stöten!

Hej hej kära läsare!

Nu är vi hemkomna från ett underbart Stöten! Det har varit minst sagt växlande väder.. från plusgrader & regn till minusgrader & solsken. Underlaget i backarna var bäst då det regnade men det var betydligt härligare & åka när solen sken även om det var isigt i backarna. Idag har det varit en fantastisk dag! Ett par minusgrader & sol. Vi åkte några timmar på morgonen innan vi körde hemåt. Vi har saknat alla katter & hästar men det har varit jättehärligt & vara iväg på en liten semester.

Matilda: Jag ska göra en bättre film på Jacky, ska försöka komma ihåg det imorrn. Kan filma i hagen istället så syns han nog bättre =)

Jill: Gott nytt år önskar jag dig också! Hoppas att allt är bra på Smultronet! Jag kommer gärna & hälsar på snart igen om jag får! Hälsa alla!


Här kommer några bilder från i morse.

World cup-backen
image25

På väg upp =)
image26

Vilken utsikt!
image27

Min favvo-backe
image28

På väg ner
image29

Lite tuff lutning på de svarta backarna... men ner kommer vi!
image30

& Henrik tar sig ner med stil! ....till skillnad från vissa andra =)
image31

Ha det bra alla!
Kramar från Jenny


Kommentarer
Postat av: Matilda

Ni verkar haft det jatteharligt!! Kul o se bilderna!! Vissa kontraster fran dar jag befinner mig..=) Jag var jattenojd med filmen!! Gott nytt ar!! Halsa alla ikvall, hoppas ni far en bra nyarsafton..sadana brukar ju vara overskattade annars tycker jag..har oser regnet o bade jag o Elin ar sjuka men vi ska gora det basta av att! =) Kramar i massor

2007-12-31 @ 05:20:40
Postat av: Helena

Hej på er! Åh va gott det ser ut i backarna. Tänkte önska Gott Nytt År! Från oss i Svanaholm

2007-12-31 @ 14:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0