Fortsättning semester =D

Ja veckorna springer iväg och semestern börjar redan närma sig sitt slut... Tragiskt nog ska jag också spendera mina sista semesterdagar (ganska exakt 11 dagar) med att gå långsamt, äta massor av alvedon & ev voltaren, vara väldigt begränsad rörelsemässigt (fint det lät!), ha väldigt tråkigt och sist men inte minst ha väldigt ont! Hade en väldigt trevlig, 8timmars utflykt på havet igår! Grillade med goda vänner såsom Matildus & Anna & moritz från Tyskland, Björn, Susse, Mattias m.fl. Åkte wakeboard (trots maneternas närvaro!!) och testade även den så kallade raketen efter båten... som  sedan visade sig forma mina resterande semesterdagar... blä blä blä! Brutet eller spricka i revbenet... kvittar nu, för det gör iaf väääldigt ont! Skit!! Goodbye Liseberg, goodbye ridningen för ett tag framöver.....!! =( Vad ska jag göra!!?? För er som känner mig så vet ni hur jag avskyr att inte ha dagarna fulla av aktiviteter.... kommer bli smått deprimerad... MEN det kunde varit mycket värre, tur för mig att det bara var ett revben! Dumma mig som klagar!

Har varit i Värnamo, onsdag till söndag förra veckan! Träffade alla goa familjemedlemmar, släktingar & vänner! Ja, alla vänner träffade vi inte men ganska många!! =D Jätteroligt! Vi var på High Chaparall, i blåbärsskogen, på A6 och Ikea, i Tenhult hos morbror, kusiner & Sofia, var hos Carro & Kenneth, var på marknad, hos mormor & fikade, på Sörsjö & red systers ponny, hade besök av vänner med familjer =) och mkt mer... Jättehärlig vecka!
När vi kom hem i söndags hade vi smidit planer för lite små renoveringar =) Började måla sovrummet i måndags, blev som tur var klar i tisdags. Mamma ringde i måndags & berättade att de hade fått en ny familjemedlem.. En liten kattunge hade åkt med under Svens bil!! från ena änden av Värnamo till den andra. Sen hade han suttit kvar i ett dygn ungefär innan han rullade fram då Sven skulle backa ut bilen..! Mamma & Ida såg den lilla krabaten som var blöt & oljig och tog hand om honom. Sune, som han numera heter, är nu pigg & glad och verkar nöjd med sin flytt. Smart katt som tar saken i egna händer, visste nog att han kanske inte skulle klara sig där han bott tills nu.. Säg till om ni vet någon som vill ha en kattunge!!

Den stora frågan just nu är då hur jag ska göra med lilla Loppan... Det verkar lösa sig ett litet tag framöver, Erika kan nog rida lite då & då... får ta en dag i taget. Förhoppningsvis kan jag rida om några veckor...

Nähä, nu ska jag göra klart musiken till tävlingarna i Yxnarum och sen ska jag åka med Henrik till verkstan... får väl ta med en bok...

Ha det bra! Skriv gärna en rad... har varit lite tomt med kommentarer.... =S

KRAM

Kommentarer
Postat av: helena

Nej stackars dej!!!! fy så trist, hoppas du fått rejäl dundermedicin då brukar det ga ganska bra...du måste ju snart kunna rida...tänk på att andas djupt så du inte drar på dej lunginflammation.

puss puss krya på dej!!!!

2009-07-30 @ 14:53:15
Postat av: Anette Fellbo

Kan du inte bli sjukskriven så du kan spara dina semesterdagar?? Krya på dig. Kram Anette

2009-07-30 @ 22:22:20
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0