Helgen

Hej hej!!

Helgen har varit jättebra!! Igår var vi i Karlshamn på fm & shoppade lite. Hittade en Bula-mössa på Team Sportia som jag gillade jättemycket! Hade två presentkort på TS som jag hade använt för länge länge sen men jag visste att jag hade lite pengar kvar på dem & det visade sig vara 200 kr så det räckte precis till mössan =)
På em var jag i stallet & fixade lite med Plopp. Vid 18-tiden skulle vi vara i Nättraby på kalas. Henrik hade en spekulant på sin Nissan 200 men han ville inte ha den tyvärr.... våra resepengar.. =(  Nä, det löser sig! Det var iaf mkt trevligt på kalaset!
Idag var jag i stallet vid kvart i nio. Red Loppan & det gick jättebra! Tror fodret börjar verka nu! =D När jag var klar hjälpte jag först Johanna med Natasha & sen Erika med en häst som jag inte har sett förut. Det gick bra för dem. När de var klara frös jag som en gris (om nu grisar fryser mkt, inte vet jag...) Åkte hem, åt & städade. Började elda, tvätta & fixa lite.
Nu har jag varit i stallet & mockat & tagit in lilla Lopp. Älskar min häst!!
Ringde mamma igår & frågade hur det gick med flytten av morbror  Thomas med familj... & då stod hon mitt i Jönköping & sopade ihop rester från vägen där de hade kört in i en bro med lastbilen!! Många av deras grejer flög av från lastbilen & hamnade på vägen & lastbilen blev paj... usch, kunde gått illa.
Imorrn väntar jobb igen.... tror att jag kommer att få arbeta på småbarnsavdelningen fr.o.m nu.... ska bli roligt! Möte imorgon kväll också... inte lika kul.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0