Fullspäckat....

Hej hej!
Veckan som gått har varit lite turbulent på jobbet... många borta och många som jobbar alldeles för mycket. Jag håller på att gå över till småbarnsavdelningen så det har också varit lite rörigt. Men samtidigt väldigt roligt!
Loppan har gått väldigt bra, hon kan vara så fin & rida när hon ställer upp & hjälper till lite... =)
Igår hade vi verkligen fullspäckat schema... sista lediga dagen innan vi ska åka till Schweiz... hann med mycket av det som stod på listan... men har ändå väldigt mycket kvar.. Ska jobba månd-torsd, ska handla & förbereda mat som ska frysas & tas med, ska hämta ut ett paket på posten, ska gå till fabo doktorn, ska hjälpa erika med loppan, ska hinna rida själv & helst vill jag hinna spendera lite tid med mina gulle-cats...åker på torsd kl 18..  kommer sakna mina djur jättemycket! Hoppas allt funkar här hemma med Loppi.. är rädd att hon ska hitta på ännu mer bus..
Idag har jag, Erika, Sandra & Johanna varit på Flyinge, på bruksprovet. Vi hjälpte Ninni i stallet med & rykta & putsa, vi hälsade på Anna Nils i Peter Erikssons hoppstall, vi kollade på alla fina hingstar, var i hästbutiken & åt vår matsäck på läktaren =D Sen åkte vi hem =) Hade jättekul! Åkte direkt till stallet & tog hand om min lilla Lopp. Hon var väldigt lös i magen, fick tvätta svansen & bakbenen. Ska ge henne jäst imorrn bitti när jag kör till jobbet tänkte jag. Hoppas hon blir bättre innan vi åker...
Nu ska jag äta vajnerbredd =D & dricka kaffe med Heinrich.

Auf wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Anette Fellbo

Hoppas att ni får jätte roligt och ta hand om benen. Synd vi inte ses på Fluinge. Tänkte försöka ta mig dit på lörd. //Kram

2009-02-10 @ 21:16:10
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0