Livet just nu...

Saknaden efter Skorpan är fortfarande hemsk... allra värst när jag kör uppför backen där jag hittade honom.. suck

Tarzan var lika ledsen som vi var & vi hoppades att en lek-kamrat kunde göra livet lättare för honom så vi skaffade en liten Alice!
Annars har livet rullat på... Jag har målat en del akvarell & även skickat prover till mamma & morbrors fru Sofia... Skulle skicka till moster Marie också men hon är ju proffs & jag blir ju aldrig så nöjd så jag vågar skicka till henne..trots att det kanske är hon som är mest intresserad av vad jag målar... Prestationsångest! Marie kommer iaf hit & målar med mig den 11 okt!! Det kommer bli jätteroligt!!
Imorgon bär det av till Falkenberg & ponnychampionatet!! Det blir spännande & jätteroligt! Ser fram emot & träffa alla galna Svanaholmsbor mfl... En uppdatering om hur helgen varit kommer nån gång nästa vecka! Jag säger bara Lycka till till Ninni & Julia!
Stort grattis till Ann-Sofie också som har fått en fantastiskt söt liten pojke!


Tarzan vid Skorpans grav


Tarzan i sin absoluta favoritleksak, Blomsterlandetkassen


Alice & Tarzan leker.... nästan


En sliten Alice


Söta Alice!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej Jenny!

Tack så mycket! :-)

Usch så sorgligt med Skorpan, det är det som är det värsta med djur, att de inte finns för alltid...

Hoppas att allt är bra annars.

kram Ann-Sofie

2008-09-30 @ 13:17:40
URL: http://liamsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0