Veckorapport =)

Hej på er!

Nu är jag tillbaka igen! Denna veckan har gått så fort! I måndags var vi hos en tränare på gymmet och fick två nya program att kämpa med. Det ena var inriktat på ben, axlar, biceps & kondition och det andra var mer inriktat på mage, rygg, triceps & kondition. Jätteroligt med två program. Innan hade vi ett där vi tränade alla muskelgrupper under samma pass & det kunde bli lite enformigt. På tisdag ska jag gå på ett pass med instruktör "Styrka & kondition" heter det. Spännande!
Annars denna veckan har vi varit hos Annie & Joakim som har kommit hem från Thailand, kollade på deras bilder & visade våra bilder från Stöten & bröllopet. Vi har också varit hos Mattias & Linda & grattat dem & lilla Otto. Otto var jättesöt! I måndags & idag har jag ridit Jacky. Idag red vi ut en sväng tillsammans med Annie & Lollipop, härligt! Jag har även hunnit jobba lite, jag har också hjälpt till i stallet och idag har jag storstädat!
Imorrn ska jag till mamma & sen vidare till mormor. Ska fira mormor som fyller år på tisdag & Sven som har fyllt år. Imorrn kväll kommer kanske Ninni hit, ska bli roligt!
Ha det bra go´ vänner & alla som jag känner =)
Kramar Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0