Tillbaka på jobbet..

Nu har jag arbetat en vecka och det rullar på som vanligt igen. Skönt för hjärtat =)
Under veckan har jag/vi...
...hjälp till på Millegarne
...skott Loppan
...vaknat mitt i natten av billarmet
...ridit Jacky
...ridit Therese ponny Savannah
...haft stallet

Dessutom...
...har Linda & John fått en dotter & Tindra har fått en lillasyster! Hon ska heta Emilia.
...Mattias & Linda har fått en son som ska heta Otto
...fick Loppan ett sömstick & blev jättehalt!!

Och...
...Therese & Anders ska ha barn i april!

Imorgon ska jag ha stallet. Sen ska jag ev följa med Ninni till Karlshamn & kolla på uttagningen till lag-sm.

Ses!
Kramar Jenny


Kommentarer
Postat av: anki

Hej Jenny!
Trevligt att du kommer och hälsar på!
Du kan komma när du vill men ring gärna innan.

Kram fr Anki

2008-01-16 @ 17:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0