Ridning, mockning, spinning & städning...

Idag steg jag upp vid halv åtta.. strax därefter ringde hovslagare Anders & sa att han inte kunde komma, kommer på onsdag kl. 10 istället.. Åt frukost & åkte ut till stallet. Borstade Loppan, släppte ut henne plus några till. Gjorde iordning Jacky & red honom, gick jättebra på slutet. Släppte ut honom när han hade torkat & sen mockade jag till pållsen. Därefter hjälpte jag till med hindrena & kollade när Fredrike (Annas kompis från Tyskland) hoppade Magic. Gick jättebra!
Åkte hem & sen vidare till arbetsförmedlingen. Skrev in mig där eftersom jag förmodligen inte får jobba mer än 50% i vår & för att jag ska få ersättning från a-kassan. Var kvar själv efter stängning & blev inlåst i hallen mellan själva arbetsförmedlingen & ytterdörren! Som tur var såg de som jobbade där att jag var kvar där =D
Åkte hem & sen till gymmet & vi gick faktiskt på activio Jill! Haha! Det var jättejobbigt! Kunde nog vridit ur tröjan efteråt =) Får se om vi vågar oss dit igen... tror jag lyder ditt råd Jill & kommer en måndag istället. När vi var klara gjorde vi det man absolut inte får göra...! Köpte varsin kebabtallrik & smällde i oss. Men men.. det hade vi säkert gjort även om vi inte hade gått på activion.. & då var det ju bättre & göra det därefter =D
Nu har vi städat, är jättetrött!
Imorgon ska vi på Jenny & Rickards bröllop! Det kommer lugnt bli det roligaste detta året! Ska ta många kort & kanske lägger jag ut något på min blogg...
Ha det bra gott folk!
Kramar jenny


Kommentarer
Postat av: anki

Hej Jenny!
Längesen sist!
Vad du hinner med mycket...hästar, skidor, bröllop
Hinner du jobba mer än 50%?
Jag är säker på att det inte dröjer länge innan du får mer jobb. Passa på att hälsa på oss innan dess!
Kram fr Anki

2008-01-07 @ 19:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0