Veckan som gick...

Hej på er!
Det går ett bra tag mellan gångerna jag skriver nu... den här veckan har jag utforskat Facebook vilket jag blev positivt överraskad av. Jag hittade faktiskt en hel del gamla & nya vänner där.
Annars rullar allt på som vanligt.. jag jobbar & hänger i stallet & på gymmet =) Jag har börjat rida Loppan nu & det går jättebra! Ninni satt upp & red henne häromdagen & Loppan såg riktigt fin ut. Jag fick skritta fram Stroller som var mer vild än tam... Han tjöt & flög i luften & var hur pigg & glad som helst =) Han är så söt!
I torsdags var jag & hälsade på på mitt gamla jobb & möttes av urgulliga barn som hade vuxit en del sen jag såg dem sist. Några av dem kramade mig & mina ben.... sååå söta! Jag tror att de kom ihåg mig =D Jätteroligt att träffa dem & mina gamla arbetskamrater!
Om några timmar får jag gäster, måste förbereda lite.
Ha det bra!
Kramar Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0