18 dagar...

Det må vara så som du säger Helena, att även dina dagar och veckor går fortare än alla andras... men det är ARTON dagar till Julafton! Jag kommer ALDRIG hinna.....! Hur går det för er andra?? Är det bara jag som har massor & göra från tidig morgon till sen kväll..? Har iaf handlat en hel del julklappar idag... Var i Växjö med Henkepenk.

Annars har veckan rullat på... Matilda har kommit hem & åkt igen.... det var kul så länge det varade så att säga.. hon kommer snart tillbaka.. hon skulle bara till Egypten en sväng.

I torsdags var jag & Matilda hos Ninni. Blev bjudna på pepparkakskladdkaka & glass, goouddiiii! Spelade melodifestivalspelet, sjöng, pratade & hade väldigt trevligt!

Igår var det fest på jobbet =) Åt trerätters & sjöng singstar, jag vann alla utom en match! Åkte hem vid ett ungefär. Hade ganska kul!

Imorrn är det stallet & en liten sväng i skogen med Loppi på morgonen. Sen bär det av till Älmhult där vi ska fira moster Marie & morbror Thomas, ska bli roligt! Alltid kul & träffa släkten, de är bäst!

Ha det bra!! Hörs förhoppningsvis snart igen!

Kramar

Kommentarer
Postat av: helena

va kul att du bloggar igen! yes yes snart jul! den 22.e smäller det...det blir bara ljusare dåååå!!!! åååååå! skynda dej hit nu vill krama jenny!! måndag morgon och huvet känns inte tungt idag...konstigt

2008-12-08 @ 07:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0