Mycket...

Innan lördag kväll skulle jag vilja...

städa
tvätta
handla kläder
handla mat
träna
kolla på Idol
rida & mocka
vinka av Matilda
åka till älmhult & kolla på mosters utställning

usch va svårt... jag mår dåligt av sån här beslutsångest som har drabbat mej ikväll... Det finns inte en chans att jag hinner med allt... får nog fundera till imorrn.

Idag har jag tränat för Ninni. Gick ganska bra men Loppi var lite okoncentrerad & det var nog hennes matte också. Vi tar nya tag en annan dag.

Imorrn ska jag jobba till halv fyra sen börjar den stressiga helgen... Alla andra ser fram emot helgerna men jag gör snart inte det längre.

Ha det bra! Kram Jenny

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej vännen!!
Nu blir jag lite orolig när jag läser ditt inlägg..du måste säga till om du tycker det blir för mkt med Jacky isf få pappa ta en dag till..det blir inga problem! Nu är det två timmar kvar tills jag måste åka till tågstationen..galet! Och jag har inte ens det minsta resfeber! Ha det jättejättebra här hemma nu, kommer sakna er! Kramar

2007-10-12 @ 15:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0