Breeders - Flyinge 2007-10-22

Hej alla!

Efter en lång arbetsdag har jag nu landat framför datorn. Min underbara katt ligger i mitt knä & myser. Idag jobbade jag till kvart i fyra, skyndade hem & släppte ut Bus (som jag inte får döpa honom till men som jag kallar honom så länge...) Vi sprang ett par varv runt huset sen var han nöjd. Sen satte jag på en maskin tvätt & kollade på Greys anatomy från förra veckan. Vid fem hade vi möte på jobbet, åt smörgåstårta, grattade alla som hade fyllt jämnt & diskuterade lite om den lokala arbetsplanen. Sen körde jag direkt till stallet & mockade till Loppan & Jacky. Borstade av dem & fixade med deras mat, gav katterna mat sen körde jag hem.

Nu är jag & lilla Bus lika trötta båda två så snart blir det sängen för oss.

Ha det bra ni där ute!

Kramar Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0