Sälen here we come!

Hej på er kära vänner!

Nu bär det snart av till Sälen! Jag & Henrik, all alone =) Det ska bli jättehärligt! Tarzan & Skorpan får besök morgon & kväll av Henriks föräldrar & syster, toppen! Kommer sakna dem jättemycket, mina små älskade fnattar =D & min älskade Lopp, henne kommer jag också sakna.. Det ska iaf bli jätteroligt att få åka lite skidor i år! ...om nu vädret håller sig under nollan.. men det tror jag, de säger det de som vet. När vi kommer hem ska vi fira nyår med Ninni, Ola, Catta, Jacob & lilla Isac, det ser jag fram emot.

Ha det bra!
Kramar /Jenny


Kommentarer
Postat av: Matilda

God fortsattning & gott nytt ar!! TACK for filmen pa Jacky, lag o tittade pa den med tarar i ogonen om o om o om igen =) Hoppas ni far det jattebra i Salen.. just nu vilar jag upp mig efter lite alla mojliga krampor man akt pa..men inget allvarligt iaf men vill bli frisk till nasta full moon pa nyar! Kramar

2007-12-27 @ 10:07:05
Postat av: Mamma

Var rädda om er , både i trafiken upp och ner och sedan i backarna. Hoppas ni får det jättehärligt. Kramar.

2007-12-27 @ 21:41:08
Postat av: Anette Fellbo

Tut i backen annars får ni hundra hål i nacken!!! Eller nått sånt./Kram Anette

2007-12-28 @ 14:44:19
URL: http://www.skiazo153.blogspot.com
Postat av: jill

Ha de gott!!
God Jul & Gott Nytt År!
Kram från Jill

2007-12-30 @ 21:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0