Mockat & gymmat =)

Hajhaj!
Igår var en alldeles vanlig dag.. jobbade & sen red jag Jacky. Jacky var inte lika pigg längre & väldigt stel till vänster.. men efter en ansträngning från oss båda löste det sig faktiskt ganska bra.
Idag steg jag upp strax innan åtta. Åkte till stallet vid halv nio. Mockade de tretton boxar som skulle mockas, strödde, sopade & krattade. Kollade lite när Ninni red Magic, hans ägare var där idag. Gick bra det lilla jag hann se.
Åt ett par smörgåsar hemma innan jag & Henrik stack in till stan en sväng. Handlade några julklappar & sen gick vi till gymmet. Jättehärligt! Älskar mitt gym!! Handlade lite mat & sen körde vi hem. Tillagade kycklingfilé & ris med en Madeira-sås.. & några körsbärstomater till. Mums! Sen blev det en lussebulle & några bitar kola. Inte fel det heller. Sen klippte jag små kort & skrev rim till våra julklappar.
Nu tänkte jag krypa ner under täcket & sova. Ska bli fantastiskt skönt. Imorrn har jag stallet, sen ska jag rida Jacky & på em tror jag att det är julshow på ridskolan. Ska dit & kolla isf.

Goodnight sweethearts!
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Matilda

Stel sager du? Hmm kan jag inte tanka mig..=) haha din stackare som far ta hand om sant nu! Idag har jag ridit pa elefant..kandes olikt Jacky! Satt precis bakom oronen pa den utan medhjalpare..trodde jag skulle ramla av hela tiden! Tyckte synd om den..medhjalparen var en liten thailandare som slog den i huvudet med en pinne hela tiden. Jag sa at honom att lata bli men han sa bara that's ok hela tiden..usch!!! Sa jag led mest dem 30 minuterna. Det basta var nar vi fick mata den med banan efterat! Annars sa saknar jag er o julstamningen! =) Pussa pa Jackson fran mig!! Kramar

2007-12-17 @ 13:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0