God jul!

Björkar i vinterskrud

God jul kära vänner!
Nu har vi precis kollat på Kalle & hans vänner. Det blev en lite annorlunda julafton i år men det blev väldigt bra ändå! Jag & Ida var nere hos pappa & satte ljus på hans grav.. morfar fick också ett ljus. Sen handlade vi mjölk & träffade Carro m. fam. vid affären, Roligt! sen hämtade vi brorsan. Lagade lite jul-lunch & sen var det Kalle på tv.

Snart kommer mormor, Marie, Thomas, Sofia & Mira hit. Då blir det mera julmat & lite senare nlir det julklappsutdelning. Jag & Henrik har skrivit ungefär 36 rim i år... det är nästan så man inte kan sluta rimma =D Henrik rimmade hela morgonen!

Imorrn bär det av hemåt igen. Då blir det kalkonmiddag hos Henriks föräldrar & ev. utgång på kvällen. På annandagen åker jag & Henrik till Sälen! Kommer sakna katterna & Loppi. Gör det nu, fast jag snart ska hem igen..
Ha en fortsatt bra julafton allihop!
Kramar från Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0