Spanien!

Fick en plötslig längtan till Spanien... Hade sååå roligt där med mina fantastiska vänner, Ninni & Matilda förra året.. 

Titta & njut =D Ni får stå ut med att bilderna är väldigt blandade..

Ninni & jag äter frukost
 

Utsikt över Gerts gård & i bakgrunden byn Casares där vi bodde


Jag motionerar i skrittmaskinen =)


Våran makeover-kväll! Spöket Laban i bakgrunden....
 

Konstigt att Ninni vågar låta mig färga hennes hår...


Vilken snygging!
  

Jag rider världens bästa Bonito!


Gerts pool där vi tillbringade en hel del timmar...


Innan hemresan.. i väntan på bilen (med parkeringsbot på...)


Sista natten blev en spontan övernattning hos Veronica.... Rädda för det
riktiga spöket..... moooohaaahhaaaa!


Matilda rider Amapolo


Vax on... vax off... Har nog aldrig skrattat såsom denna kväll! Hahaha!


Ninni klappar det fantastiskt fina stoet Matilda


Mooohaaaahaaaa... spöket Laban i farten igen!


Backarna i Casares är olidliga i hettan... stretching på halva vägen =)


Matilda älskar glass!


...& Ninni också!


Ninni rider en av Gerts hästar som jag inte minns namnet på...


Tack älskade vänner för denna resan! Ser fram emot nästa! =D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå JAG FICK INTE FÖLJA MED DENNA GÅNGEN HELLER!!!!

2009-05-26 @ 23:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0