5 dagar Matiiilduuus!

Hajhaj kära vänner!
Denna veckan har varit som alla andra veckor på året... fylld av jobb jobb jobb & så lite fritid. Loppan har gått lite på halvfart för att hon varit så förkyld.. Vi har mest skrittat i skogen, longerat & ridit lite lätt. Om en vecka är det tävling, sista innan betet. Känner mig ganska dåligt förberedd... Om hon håller sig frisk så hinner jag iaf rida två-tre gånger nu innan lördag.. mer orkar hon inte & dessutom ska jag ju till Matildus i Linköping på fredag.. så förberedelserna inför tävlingen får bli på torsdag... Så på fredag 06.10 går bussen till Växjö där jag sedan byter till tåg som fortsätter till Alvesta & byter igen vidare till Linköping. Ninni ska eventuellt med. Hade ju helt klart varit kul med sällskap men det tar faktiskt inte så lång tid & åka som jag trodde så det är ingen fara på taket om jag blir själv heller =) Det ska bli roligt & hjälpa Matilda med sista flytten, lite sorgligt.. kommer nog även JAG tycka =) lite känslig =D Kul & träffa Matilda igen, har verkligen saknat henne! Hoppas på en kanonsommar med jättemånga roliga grillkvällar, sol-och-bad-dagar, Falsterbo med mycket häst & soliga dagar.... ååå längtar!
I fredags var jag & några arbetskamrater hos Annelie (även hon en arbetskamrat). Vi åt paj & fikade, spelade spel & snackade skit =D Mycket trevligt! Igår tog jag & Henrik med oss såg & yxa & åkte upp till Loppans sommarhage för & röja lite... Det visade sig dock att Janne redan fixat det =D På eftermiddagen släppte jag & Anna upp våra hästar i sommarhagen en timma. Det var de mer än glada för! Det var nästan omöjligt & få dem att gå därifrån sen när det var dags & gå in =D Igår kväll var Ninni här. Jag tror att vi rapporterade allt av värde under kvällen, haha!
Idag har jag klippt gräset... nästan hela.. Precis när jag hade fått igång gräsklippeskrället så började det givetvis & regna.. men det var bara & bita ihop & köra. Det blev såklart tyngre & tyngre & köra så till slut gav jag upp. (Det var lite för många sniglar också...blä) Så nu väntar jag mest på att Henrik ska stiga upp... sen ska vi nog sticka iväg till vallokalen & rösta, sen blir det stallet ikväll.
Ja, nä... det var väl alles. Har inte så mycket roligt & berätta tyvärr..
Ha det bra allahopa =D
KRAM

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är verkligen VÄRLDENS GULLIGASTE som stiger upp i ottan dan innan du ska tävla för att komma hit å flytta mig!!!!! Jag SAKNAR dig oxå massor och självklart kommer vi få en gryyym sommar!! Den börjar redan på lördag! ;) Tur du är känslig förresten för då kan vi gråta tillsammans på fredag! :) Ses snaart, KRAAAAAAAM!

2009-06-07 @ 18:59:42
Postat av: Lina

Åh nu har jag hittat till dig.. nu har vi sten koll på varann =) Måste ju säga att du missade lite i fredags, har en hel att skvallra om på måndag =) Kram Lina

2009-06-13 @ 11:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0