Nyårsfirande & magsjuka...

Nyår firades hemma hos mig & Henriko =) Vi hade en trevlig kväll med trerättersmiddag. Efter tolvslaget åkte jag ut till stallet för & kolla till Loppan. Alla utom två av hästarna i stallet var lugna. Loppan brydde sig inte mycket alls. På nyårsdagen åkte jag ut till stallet & hjälpte till & släppa ut lite hästar. Vi var många så det gick fort. På eftermiddagen var vi i Karlskrona på kalas. Henriks kusin fyllde år. På kvällen började jag känna mig lite konstig... vakande flera gånger den natten & vid 5.30 spydde jag första gången... Fick ringa Sollan på jobbet & be henne ta öppningen, skulle börjat jobba vid 7.15.. Kräktes ungefär en gång i halvtimman fram till 14-tiden... Sedan dess har jag mest haft ont i magen & mått illa. Igår kväll frös jag jättemycket & kände mig febrig, tog en ipren & sov nästan hela natten. Kände mig nästan frisk idag men insåg efter att jag hade varit i stallet & rastat Loppan i ridhuset att jag inte var så frisk. Fick åka hem & lägga mig. Har inte fått i mig så mkt mat, en lussebulle bara.. men ska försöka dricka lite blåbärssoppa nu. Sen ska jag måla =) Har köpt färg & kakel till köket så nu ska det renoveras =)
Det snöar jättemkt idag så om jag känner mig bättre ikväll så blir det nog en tur till en pulkabacke eller kanske en tur på skridskor.. Barnasinnet är det absolut inget fel på =D

Ha det bra!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0