Flyinge & masa annat...

Hej kära vänner!

Min blogg är lite undanstoppad nu när jag har upptäckt facebook-världen.. Var inte så säker på att någon läste det jag skrev men jag har tydligen några trogna läsare kvar =)

Här rullar allt på som vanligt.. Jag jobbar ca 60% i skolan nu, Loppan håller på att sättas igång efter vilan, katterna är kastrerade, bilen besiktigad och jag har varit med Ninni på Flyinge under sportlovet. Det var en rolig vecka! Vi bodde hos Anna Nilsson men lyckades att gå om varandra en del, träffades inte så mycket. Sjöng singstar en kväll, det var skoj! Var & hälsade på Anette med familj en kväll, det var trevligt! Var på galamiddag på Star hotell i Lund & det var mycket skoj... =) Jag, Ninni & Åsa hälsade på Katarina Torstensson med familj & hästskötare på deras hotellrum, sedan stack vi ner till alla galna hästmänniskor...! Har inte träffat Åsa så mycket men hon är en mycket rolig prick! =) Åkte tillsammans med Peter Ericsson hem till Flyinge & han betalade..schysst! =D
Extender som vi hade med oss till bruksprovet fick inte tillräckligt med poäng för att gå in som hingst så tyvärr..det blir inga brudar till honom i sommar.
Nu i veckan var jag hos Therese & red en av deras ponnier. Therese själv har ju lite svårt & rida nu eftersom hon ska ha barn i april. Det skulle komma spekulanter på Heaven & hon var inte riden sen i höstas. Men det gick bra, hon var snäll & rida så det går nog bra om spekulanterna kommer.

Framöver har jag Melodifestivalen i Karlskrona att se fram emot, Henriks kalas för släkten på söndag, Henriks födelsedag, bruksprovet för ridponnierna (ska följa med & kolla på Magic), bruksprovet för New Forestarna (ska hjälpa fam Carlsson med löshoppning mm), Scandinavium, fler födelsedagar & förhoppningsvis en resa till varmare land... får se vad pengarna räcker till.

Nu ska jag gå & elda för här är det inte så varmt nu...huuuu!

Ha det bra!!
Kramar jenny

Anki & Jill: Jättesynd att jag inte kunde jobba med er idag, hade varit jätteroligt! Saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0