LoppanPloppan

Hejsan heeej!

Denna stressiga värld..! Jag gillar att ha fullt upp men hatar att stressa... Var går gränsen..? Hade ont i magen idag när jag kom till gymmet. Hade dessutom en annan instruktör idag som körde ett helt nytt block i en rasande fart! Trist... saknar Lina.

Igår var jag i stallet på morgonen. Mockade, åt frukost med Ninni & Matilda, red fram Loppan - sen red Ninni. Det gick ganska bra. Ska kolla Loppans tänder, ska ringa veterinär imorrn. Jobbade och handlade blommor på em, planterade & flyttade lite grus på grusgången upp till vårt hus.

Idag jobbade jag till tre. sen åkte jag till stallet. Kollade lite när de andra red, sen mockade jag & tog in Loppan. Hon var lite svullen på ganaschen så jag lät henne vila. tror absolut att det är tänderna så nu ska hon kollas innan jag rider igen. Hoppas vet. kan denna veckan. Har anmält till tävling nästa helg så det hade varit roligt att få va med på den.

Imorrn fyller Matilda år, då ska hon firas. Har ordnat med presenten idag. Ska nog filma henne när vi överlämnar den. Hihi! 

Ha det bra!
Kramar

En extra hälsning till min trogna läsare Helena! Ses på torsdag, lördag OCH söndag!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej på dej!! Tack för hälsningen!!
hihi
ÅÅÅHHH kände att vi inte ens hann prata idag...resan hem gick bra o Gunnel var nöjd...längtar till lörd o sönd...vi får höras imon puss

2008-04-24 @ 21:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0